Logowanie do systemu

Logowanie

Komunikaty logowania

Nie masz identyfikatora ?

Aby zalogować się do systemu FrontMan potrzebujesz sześciocyfrowego identyfikatora oraz hasła dostępu. Jeśli jesteś użytkownikiem systemu zamówień FrontMan zaloguj się na stronie za pomocą tych samych danych jakich używasz w trakcie logowania w programie. Jeśli nie masz przydzielonego identyfikatora skontaktuj się z przedstawicielem wybranego producenta lub bezpośrednio z wybranym producentem u którego chcesz złożyć zamówienie. Po weryfikacji otrzymasz zaproszenie na którym odnajdziesz wszystkie potrzebne do zalogowania informacje.

Podaj identyfikator

Nie wprowadziłeś identyfikatora lub którejś z jego cyfr. Proszę podać pełny sześciocyfrowy identyfikator.

Podaj hasło

Aby zalogować się do systemu musisz podac prawidłowy identyfikator oraz hasło.

Nieprawidłowy identyfikator

Identyfikator który wprowadziłeś nie został rozpoznany przez system, prawdopodobnie jest on nieprawidłowy. Sprawdź poprawność wprowadzonego identyfikatora.

Brak usługi wsparcia

Wprowadziłeś poprawne dane logowania i zostałeś prawidłowo zalogowany w systemie jednak Producent obsługujący Twoje konto nie posiada wykupionej aktywnej usługi wsparcia systemu FrontMan. Aby otrzymać więcej informacji skontaktuj się z Producentem lub jego przedstawicielem.

Błędne dane logowania

Hasło które podałeś nie jest prawidłowe dla tego identyfikatora.

Brak połączenia z serwerem

Serwer który obsługuje Twoje połączenie jest aktualnie niedostępny. Ponów próbę logowania za chwilę.

Usługa autoryzacji niedostepna

Usługa autoryzacji na serwerze który obsługuje Twoje połączenie nie została odnaleziona. Skontaktuj się z firmą SunSoft i zgłoś ten problem.