Aby zalogować się do systemu FrontMan potrzebujesz sześciocyfrowego identyfikatora oraz hasła dostępu. Jeśli jesteś użytkownikiem systemu zamówień FrontMan zaloguj się na stronie za pomocą tych samych danych jakich używasz w trakcie logowania w programie. Jeśli nie masz przydzielonego identyfikatora skontaktuj się z przedstawicielem wybranego producenta lub bezpośrednio z wybranym producentem u którego chcesz złożyć zamówienie. Po weryfikacji otrzymasz zaproszenie na którym odnajdziesz wszystkie potrzebne do zalogowania informacje.
Nie wprowadziłeś identyfikatora lub którejś z jego cyfr. Proszę podać pełny sześciocyfrowy identyfikator.
Aby zalogować się do systemu musisz podac prawidłowy identyfikator oraz hasło.
Identyfikator który wprowadziłeś nie został rozpoznany przez system, prawdopodobnie jest on nieprawidłowy. Sprawdź poprawność wprowadzonego identyfikatora.
Wprowadziłeś poprawne dane logowania i zostałeś prawidłowo zalogowany w systemie jednak Producent obsługujący Twoje konto nie posiada wykupionej aktywnej usługi wsparcia systemu FrontMan. Aby otrzymać więcej informacji skontaktuj się z Producentem lub jego przedstawicielem.
Hasło które podałeś nie jest prawidłowe dla tego identyfikatora.
Serwer który obsługuje Twoje połączenie jest aktualnie niedostępny. Ponów próbę logowania za chwilę.
Usługa autoryzacji na serwerze który obsługuje Twoje połączenie nie została odnaleziona. Skontaktuj się z firmą SunSoft i zgłoś ten problem.