Aktualnie znajdujesz się na Internetowej witrynie systemu wsparcia i pomocy dla systemu FrontMan. Jeśli chcesz aby Twoi Klienci mogli uzyskać dostęp do zasobów tej witryny musisz posiadać aktywną usługę FrontMan Support. Usługa wsparcia występuje w dwóch wariantach:
Podstawowy wariant usługi wsparcia gwarantuje dostęp do aktualnej instalacyjnej wersji klienta systemu. W ramach planu Basic użytkownik uzyska dostęp do podstawowych informacji dotyczących systemu takich jak historia wersji i zmian. Każdy użytkownik otrzyma także dostęp do podstawowego systemu pomocy znajdującego się wewnątrz oprogramowania klienta. Dostęp do wyżej opisanych zasobów uzyskują klienci pierwszego i drugiego poziomu.
Zagwarantuj dostęp każdemu użytkownikowi Twojego systemu FrontMan do podstawowego pakietu wsparcia w abonamencie miesięcznym już od 59,00 złotych netto, niezależnie od ilości zarejestrowanych użytkowników.
Pełna usługa wsparcia zawiera wszystkie pozycje pakietu podstawowego wraz z dodatkowymi elementami. Użytkownik posiadający rozszerzony pakiet wsparcia uzyska dostęp do artykułów i filmów instruktażowych prezentujących szczegółowo zasady pracy z oprogramowaniem. Oprogramowanie klienta posiadającego dostęp do pełnego pakietu wsparcia zawiera specjalny system komunikacji z działem wsparcia systemu FrontMan. Za pomocą modułu komunikacji użytkownik może skontaktować się ze wsparciem producenta systemu i uzyskać indywidualną odpowiedź i pomoc dotyczącą dowolnej kwestii związanej z system FrontMan. Oprogramowanie klienta z aktywnym pełnym planem wsparcia zawiera rozszerzoną wersję systemu pomocy. Dostęp do wyżej opisanych zasobów uzyskują klienci pierwszego i drugiego poziomu.
Zagwarantuj dostęp każdemu użytkownikowi Twojego systemu FrontMan do pełnego pakietu wsparcia w abonamencie miesięcznym już od 199,00 złotych netto, niezależnie od ilości zarejestrowanych użytkowników.
Przyłączenie do planu pełnego systemu pomocy wiąże się z koniecznością opłacenia jednorazowej opłaty aktywacyjnej w wysokości 1 499 złotych netto.